Ghost Recon Wildlands beta recenze

Můžete podpořit
  •   
  •  

Velice mě překvapilo, když jsem dostal snad můj první beta klíč ke hře na Playstation 4. Jednalo se o hru Ghost Recon Wildlands. V tomto krátkém dá se říci článku, shrnu své dojmy ze hry, jak kladné, tak záporné. Ještě jednou chci poděkovat Ubisoftu, že se na mě nevyprdl, jak tomu bylo již mnohokrát, kdy jsem se hlásil do bet.
První v noření do hry bylo, v pátek když jsem přišel z práce, tak sem neváhal a zapnul jsem již staženou hru (myslím, že se stahovalo okolo 23 GB, přes noc vše staženo). Při zapnutí na nás vykukne Sebastien Le Prestre, který řekne pár slov o hře.
Již si řekneme něco o samotné hry. První, co po nás hra chce je vytvoření postavy. Obličejů tam moc na výběr není, ale nemohu říci, že sem si nevybral. Velice se mi líbil výběr oblečení, kterého je tam řekl bych dostatek (přilba, brýle, sluchátka, čepice, trička, košile, kalhoty, atp.). Postavě můžete vytvořit i jizvy a tetování. Po vytvoření mé první postavy ve hře, jsem se již dostal do hry.
Letíme vrtulníkem, kde s námi letí Karen Browmanová, která se zabývá mezinárodní pomocí a tří spolubojovníku (botů). Po přistání se setkáme s vůdcem odbojové skupiny (bojová skupina Kataris 26) Pacem Katarim. Po pár dalších pronesených slov se již pouštíme do úplného hraní.
Hra vám ukazuje, možnosti, které můžete použít (takový menší tutoriál). Já sem neváhal a hned jsem se připojil do co-opu. První připojení nebylo moc šťastné a hned na mě byli nadávky, jenom kvůli tomu, že sem se připojil na veřejný co-op. Druhé připojení bylo šťastnější a narazil jsem na fajn lidi, se kterými jsem si splnil, některé mise.
První, co mě zarazilo bylo docela divné řízení vozidel a divná fyzika. Vyjet strmou skálu je docela jednoduchá záležitost. Čekal jsem trošku více realistických prvků. Po půl hodině hraní se objevil první bug. Jednalo se zrovna o auto nebo po chvilce i vrtulníku. Když jsme se usadili do auta, tak jsem viděl spoluhráče (kteří usedli), jak za autem „běží“ a skáčou do něj pořád a pořád dokola.
Druhý bug bylo zmizení ukazatele míření. Třetí bug byl zakotven v tlumiči, měl jsem nasazený tlumič a zbraň vydávala rámus, jak kdybych tlumič vůbec neměl.
Ve hře neexistuje ani střelba již do mrtvých těl botů. Když jsou již mrtvý, tak do nich střílíte a vůbec se nijak neprojevuje, že jste zasáhnul tělo (neodráží se krev).
Zabijete všechny rebely ve vesnici a oni se před vámi z ničeho nic objeví další nový, který se tam nějakou záhadou objevili. Další je chytrost botů, jsou otočený zády a vědí o vás. Docela divné nemyslíte?
Musím pochválit jízdný vlastnosti motocyklů, tam bych udělal jen pár změn, co se týká fyziky, jinak velice povedené. Dále se mi líbila grafika, zasazení do prostředí, efekty při střelbě ze zbraní a hlavně, připojování při co-opu, kdy jsem se připojoval jen k česky mluvícím lidem, velikost mapy a plnění úkolů.
Hra má podle mého názoru docela dost chyb, ale doufám, že si dají výrobci práci a vše vyřeší. Uvidíme snad to bude pecka.
Moje PSN: adabanan

 


Můžete podpořit
  •   
  •  

0 Replies to “Ghost Recon Wildlands beta recenze”